

Deca su podeljena po grupama od 1-3 godine i od 3-5 godina, a za decu od 6 godina organizujemo pripremni predškolski program. Broj dece po grupama je ograničen. Tim vaspitača i stručnih saradnika čini grupa mladih koji su nedavno izašli iz školskih ili studentskih klupa, kao i stariji kadar koji poseduje kvalitetno višegodišnje iskustvo u radu sa decom uzrasta za jaslice i vrtić. Njihov entuzijazam, kreativnost, posvećenost i ljubav prema radu sa decom pratiće svako dete u rastu i razvoju. Želja nam je da pratimo interesovanja dece, da ih uskladimo, osmislimo i realizujemo kroz zanimljiv i dinamičan program.
Postoji nekoliko stvari na koje se prvenstveno fokusiramo, a to su:
Razvoj slobodnog deteta koje istražuje svoje okruženje i razmišlja o njemu kritički, ali i razvoj kreativne strane deteta koje izražava svoja razmišljanja i ideje, ali na razvoj savesnog, tolerantnog i odgovornog deteta osetljivog za svoje i tuđe potrebe.
Kontinuirano traganje za pristupom koji odgovara individualnim potrebama svakog deteta ponaosob. Iz tog razloga biramo elemente različitih vaspitno-obrazovnih pristupa koje sjedinjujemo u smislenu celinu.
Usmereni smo na proces učenja deteta, na sticanje veština i iskustava u osmišljenom i podsticajnom okruženju, a ne na formalno sprovođenje programa. Kontinuirano istražujemo i pratimo različite načine na koji deca uče i načine na koji se to učenje može podstaknuti i produbiti da bi se deci još u ranom detinjstvu omogućilo da pokazuju svoju kreativnost i originalnost.
Naši vaspitači su u toku svih savremenih pedagoških istraživanja i koriste sve ponuđene prilike za lični razvoj u svrhu dobrobiti i razvoja dece koja pohađaju naše ustanove.
Pored okruženja i aktivnosti u vremenu provedenom u našim ustanovama, ne izostavljamo da naglasimo i naš fokus na važnosti građenja zdravog načina ishrane kod dece. Zato se trudimo da hrana koja se servira svakog dana bude raznovrsna i dobro izbalansirana.
Takođe, svakodnevni boravak na vazduhu je važan za zdravlje, rast i razvoj dece. U tom smislu je važno što vrtić ima prostorne mogućnosti za zadovoljavanje ove potrebe dece te da deca svakodnevno, osim u slučaju ekstremnih vremenskih uslova, borave u dvorištu.
Mogućnost dnevnog odmora jednako je važna kao i boravak na vazduhu ili ishrana. Većina dece ima potrebu za dnevnim odmorom, no ne nužno u isto vreme niti iste dužine, a niti u vidu spavanja. Iz tog je razloga važno da se detetu omogući dnevni odmor u obliku, trajanju i vremenu koje njemu odgovara.
Deca se ni na koji način ne prisiljavaju na spavanje već im se pruža mogućnost dnevnog odmora bilo u vidu spavanja ili bavljenja nekom mirnijom aktivnošću i to u dogovoru s detetom i roditeljima te prema proceni vaspitača.
Naš kutak za čitanje omogućava starijoj grupi da se odmori uz zanimljive slikovnice. Predškolskoj deci su na raspolaganju i dečije knjige primerene uzrastu. Jedna vaspitačica je uvek raspoložena za čitanje priča. Televizor u vrtiću nemamo jer smo mišljenja da pasivno gledanje ne doprinosi razvoju dece ni u kom pogledu. Tehnologiju naravno da podržavamo i pomaže nam za učenje engleskog jezika i lepih dečijih pesmica. Muzička i radionica za strani jezik je u ceni vrtića i ne naplaćuje se dodatno.